Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 21 augustus 2013

Candy Time wordt verjaardags candy

 Dit bericht blijft bovenaan staan voor nieuwe berichten scroll naar beneden.

Hoi allemaal en ja vandaag zou de dag zijn dat ik een candy zou weggeven, maar ik heb het doel nog niet bereikt.Wel heb ik er weer nieuwe volgers bij welkom en gezellig dat jullie er zijn en ik hoop dat jullie hier inspiratie op  kunnen doen.
Precies vandaag nog 4 weken te gaan en dan ben ik jarig en ja wie jarig is trakteert, nu lijkt mij het leuk om niet alleen de Candy te gaan weg geven, maar het lijkt mij ook leuk om voor mijn verjaardag kaartjes te krijgen als je denkt nou dat vind ik wel leuk om aan mee te doen dan mag je me mailen en op 22 augustus zal ik een ander de mooiste kaart laten kiezen , want dat is wel zo eerlijk dan en die krijgt van mij een leuk cadeautje. Dus lieve bloggers op 22 AUGUSTUS GAAT DE CANDY ER ECHT UIT, want dan hebben jullie  lang genoeg gewacht ongeacht of ik dan 100 volgers heb of niet.
Wat moet je doen voor de candy
  Volger worden van mijn Blog
  Laat een reactie achter
  Plaats mijn candy met link in de zijkant op jouw blog
  
Ben je al volger van mijn blog laat dan een reactie achter en plaast de candy met link in de zijkant van jouw blog. Fijne dag allemaal en groetjes Jolanda
                               

                                              XXX


54 opmerkingen:

  1. leuk, leuk, leuk....ik doe graag mee Jolanda!
    Volger ben ik al, ga gelijk je Candy op mijn blog linken.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou meis ik doe ook mee hoor, we gaan voor de 100 Jo volger ben ik al de rest ga ik gelijk doen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, deze candy en ik doe natuurlijk ook graag mee! Volger ben ik al maar de candy ga ik zo snel mogelijk even plaatsen! We gaan ervoor om je te helpen naar de 100 volgers!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, Jolanda, een candy......ik doe graag mee!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk zo'n verrassingscandy, doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé het is je gelukt Jolanda, super. En natuurlijk doet Aniet heel graag mee, leuk dat je ons zo'n kans geeft. Volger ben ik al een hele tijd bij je en ga zo even de candy in mijn sidebar zetten. En we gaan je helpen naar de 100 volgers, moet lukken, je kaartjes zijn prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee hoor meisje , al is het alleen maar om aandacht aan jouw blog te geven, jij bent een trouwe volger van mij en ik hoop ik ook van jouw, je maakt prachtige creaties en hoop daar nog lang van te mogen genieten. Op naar de 100 volgers.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk en ook ik doe mee hoor.
    Jij ook bedankt voor je prachtige kerstkaart. Wat een leuk model!
    Liefs en een fijn weekend, Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke candy. Ben je volger geworden zou het leuk vinden als je ook even bij mij komt kijken.
    Je hebt een erg leuk Blog.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke candy ik doe graag mee ben volger geworden en je staat op mijn blog .kom grst eens kijken .
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben volger geworden, niet alleen voor de candy want je maakt ook leuke dingen.
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Jolanda,

    ........en dat is 40!!!!Ik vind jou creaties super leuk!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee deze candy,
    ik zet het op mij blog en ben volger van je geworden.
    sucses en
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, ik doe mee! Volger was ik al, ik ga hem in mijn sidebar zetten!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda
    Ik was aan het rond kijken en kwam bij jouw terecht. Ik vind dat je erg mooie kaarten maakt.En ik wil graag met je Candy meedoen. Misschien wil je ook bij mij komen kijken en ook mijn volger worden.
    janieskaartenwereld.blogspot.nl
    Ik hoop je te zien.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je nu ook bij mij volger geworden bent.
    en ik zie dat je een candy weggeeft, nou daar doe ik graag aan mee

    fijne dag vandaag
    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuk idee zeg ,heb zelf sinds een paar maanden een blog ,zal proberen om de candy links op mijn blog te plaatsen via via kwam ik op je blog terecht ,ben gelijk maar volger geworden als je zin hebt kun je ook even bijmij buurten gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Jootje

    Op naar de 100 volgers.........ik ben een van de eersten
    maar zonder blog, dus mag ik niet mee doen:(:( maar je bent me dinnetje en dat is veel meer waard dan een candy :):)

    Oant gau en leafssssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo
    Via via op je blog gekomen en volger geworden, wat leuk een candy.
    Wat een mooie kaarten maak je.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat maak jij mooie kaarten, ben gelijk volger geworden.
    Leuk dat je een candy weggeeft, ik wil graag een gokje wagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gave candy, ben dol op verrassingen....
    Ben via via op je site terecht gekomen, complimenten voor je creaties !! TOP !!
    Ik waag graag een gokje op je candy, bedankt voor de kans.
    Liefs, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je een candy weggeeft ben al volger en zet de candy bij mij in de zij balk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuk blog
    je hebt er weer een volger bij
    op naar de 100
    en wat een gave candy
    hier doe ik graag aan mee
    bedankt voor de kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi dear Jolanda,nice to meet you,I found your beautiful blog while leaving comment on my blogfriend^_^
    Thanks for the chance to win,your candy is just on my sidebar and I'm your new follower^_^
    If you visit my blog I'll very happy too^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk idee om een candy weg te geven als je 1 jaar bestaat en bij 100 volgers
    ik ben volger geworden en doe graag mee.

    Groetjes Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Jolanda thanks for the chance to win a surprize I've linked you up and will follow you too hugs NIkki

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jolanda,
    Leuk, ik doe graag mee! Ik kwam je tegen op de blog van Corrie. Ik geef zelf ook een candy weg, omdat ik in maart jarig hoop te zijn. Doe je ook bij mij mee?!!
    Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Jolanda.
    ik ben ook volger van jou geworden en heb de candy op mijn blog gezet.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Jolanda,
    Je hebt er weer een volger bij en..ga de candy op mijn Blog zetten..en oh ja..je creaties zijn prachtig..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Jolanda, alweer een prachtige kaart, heerlijk, zo mooi gemaakt weer.
    Dat is nog eens leuk dat je een cadeautje gaat weggeven, uiteraard doe ik graag mee. Ik heb je al in mijn sitebar staan en ik dacht dat ik je volger al was, ik kreeg nl in mijn bloggenlijst steeds de nieuwe blogafbeelding binnen en daar stond jij bij. Blijkbaar had ik me niet aangemeld hier dus bij deze gedaan, weer een volger erbij hihi.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha jarige Jolanda,
    van harte gefeliciteerd met je ..... verjaardag. Hoop, dat je lekker verwend bent en een fijne verjaardag hebt gehad of nog zal hebben wanneer je het viert.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterend kaartje, helaas nog geen 100 maar je wilde dan ook wel veel in een korte tijd, en dat gaat je zeker lukken net als bij mij.
    Het 1 jarig bestaan van je blog is in ieder geval een feit....GEFELICITEERD meis.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Jolanda,

    Via, via kwam ik op je site. Wauw wat een mooie kaarten maak je. Ik word volger van je en zal zeker vaak bij je komen kijken.Ben zelf nog maar net begonnen met kaarten maken, dus jou kaarten geven leuke ideen. Heb zelf geen eigen weblog (not niet, misschien in de toekomst)

    Liefs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Jolanda ik doe ook graag mee, volger ben ik al.
    Groetjes Yvonne B

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Jolanda,

    Leuk dat je een candy gaat weggeven, wil graag mee doen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Such a cute Blog - im sure youll gain a lot of followers.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk dat je een candy weggeeft. Ik waag graag mijn kans.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. leuke candy Jolanda,
    ik doe ook graag mee ben volger geworden en je staat in mijn sidebar op mijn blog .kom je kijken?
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Jolande,
    Ben volger geworden van je blog. Hebt je cadeautje in de zijkant van mijn blog gezet.
    En ook ik zou het leuk vinden als je eens op mijn blog kwam kijken.
    Sla het bericht van vandaag maar over,
    Kreeg geen kaarten weg en werd er moedeloos van.Is weer over.
    We gaan lekker in het zonnetje fietsen.
    gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Jolanda,

    Bedankt voor het volger worden van mijn site, leuk. En mocht je mee willen doen aan mijn candy, vul dan even Mr. Linky in! Dan maak je kans op de Prijs!!
    Ik kan het niet laten om een gokje bij jou te wagen.
    Ik heb even op je blog rond gekeken en moet zeggen dat er mooie creaties op staan! Leuk!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ja ik waag ook een gokje. Verder heb ik erg leuke en vooral mooie dingen op je site gezien. Super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heej Jolanda,
    Wat leuk dat je mee doet met m'n candy en m'n blog bent gaan volgen! Ik doe dan natuurlijk ook mee aan jouw candy :D. Ben heel benieuwd wat je nog meer voor moois gaat maken!
    Liefs,
    Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hey Jolanda

    leuke candy je hebt weer een volger bij

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke candy Jolanda. Ik ga je volgen, want je maakt erg leuke kaarten. Jammer dat jullie kater rakker er niet meer is . Wij hebben onze een kater dat is ok een Rakker nu 13 jaar....Struint ook altijd om ons heen. Fijn weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Jolanda
    Leuk dat je mijn blog gaat volgen, ben gelijk ff bij op visite gekomen!
    Ik ga ook een gokje wagen voor jouw candy.
    Liefs Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat leuk dat je een candy gaat weggeven Jolanda!
    Ik wil graag een gokje wagen hoor. Volger ben ik al van je blog maar ik zal de candy op mijn blog zetten.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo Jolanda,
    Wat een geweldige mooie kaarten maak je zeg. Ben net volger geworden van je. Ik heb zelf net sinds een week een blog, dus heb je zin om te komen kijken?
    Wil ook graag met je candy mee doen hoor!
    Maar vooral je geweldige creaties blijven volgen!
    Heb je link in mijn sidebar gezet hoor! Tenminste dat ga ik nu doen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Jolanda hopelijk haal je snel je 100 volgers ik ben ook lid geworden van je blog en ga het ook delen.

    Liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Jolanda, Volger van je blog ben ik al, maar heb je prachtige verrassingscandy bij honderd volgers helemaal over het hoofd gezien, ik wil ook wel een kansje wagen en zal hem op mijn blog zetten, succes bij het behalen van je 100 volgers! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo Jolanda,doe graag opnieuw mee. Volgen doe ik je al. Plaats dit in mijn side bar.
    Dankjewel alvast hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wacht ik zie mezelf al voorbij komen ik dacht dit moet opnieuw. Oeps!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh jeetje Jolanda heb ik dit bericht toch helemaal gemist, nou meis jij krijgt een kaart van me hoor, helemaal leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  53. hey Jolanda, nou meis jij krijgt een kaart van me hoor, je bent 2 dagen voor mij jarig:)
    ik heb de datum van je candy aangepast in mijn sidebar:)
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Jolanda, ben net volger geworden van je blog, wat een leuke kaartjes maak je. De Candy Time wil ik graag aan meedoen en ben best wel nieuwsgierig naar wat erin zit.
    Ik ga hem zo meteen in mijn sidebar plaatsen.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda